5 Ekim 2011 Çarşamba

Bugün okulda aldığım bu haberden dolayı çok üzgündüm..
İnanmamaya çalıştım ama bi yandan da 'Sen lidersin GD, yapmış olamazsın! ' deyip durdum..
Ve haklıydım..
GD sadece O'na kurulan bi komplonun kurbanı oldu..
Sigara sevgisine yenik düşerek Japonya'da bi hayranının (!) uzattığı sigarayı içti ve aniden polisler tarafından tahlil istendi..
Tam yeni albüm hazırlıkları devam ederken hangi akıllı bir insan bunu yapar ki?
Birileri uğraşıyor bu çocuklarla neden?
Çünkü meyve veren ağaç taşlanır. 
Sikimsonik olaylarla BIG BANG'ı karalamaya çalışan insanların ufacık beyinlerini bu yolda harcama isteklerini görünce duygulanıyorum. :D 
Big Bang abi bu ! 
5 yıldır sapasağlam ayakta..
Mükemmel bi geçmişi var ve Kore'nin en köklü gruplarından..
Antifanlar bi siktirip gitsinler afedersiniz !


Bu sene kötü bi seneydi doğru. Albüm gecikse de kesinlikle çıkacağına inanıyorum!


Herkese inat BIG BANG yoluna devam ediyor!


GD hep yanındayıııızzz (=
Edit : Sigaradan uzak dur be çocuğum. :(

4 yorum:

  1. Hem bu sigara sevdası yüzünden. Ah be oğlum, sen ki biliyorsun antifanların ne kadar akılsız olabildiklerini, hani neden alıp o sigarayı içersinki? Nezaketen falan ama.. Albüm ertelendi, komployu kuranda amacına ulaştı sanırım. Ne olursa olsun bununda üstesinden gelecek Bigbang, her şeyden önce, VIPler yanında. Ama GD ile o kadar uğraşıldı ki, umarım müzikten soğutmazlar çocuğu..

    YanıtlaSil
  2. İyi niyetlerinden kaybeden insanlardan sadece birisi GD..
    Maalesef böyle bi komploya kurban gitti.
    Bu yazıyı yazdığımın ertesi günüde albümün iptal olduğunu duydum.
    Çok üzgünüm ya boşu yere heyecanla beklenen albüm gitti..

    Şimdi de Tae'nin attığı tweeti bu olayla ilişkilendiriyorlar. Tam dayaklık bu insanlar ya!

    İnşallah öyle bir şey olmaz inşallah..

    YanıtlaSil
  3. merhabalar tatlımm:))
    birde nabrut diye bir arkadaşı tanıdım kore ve koreye ait her şeye hayran olann:))
    seve seve izliyorum seni...
    sayfama bende beklerim seni...
    kucak dolusu sevgilerimle...
    :))

    YanıtlaSil
  4. Cok teşekkür ederim^^
    Kesinlikle takibinizdeyim. :)

    YanıtlaSil