30 Kasım 2012 Cuma

5 Kral ile bir MAMA geçti kalbimin üzerinden!

Aslında tüm MAMA'dan bahsedecektim bu yazımda. Notlar bile alıyordum ama daha sonra BIGBANG'ımın performansını izledim ve içimdekileri bir yerlere kusacak bir şeyler yazmalıydım!!

Bugün okula gitmedim. Ve hayatımın en doğru kararını verdiğime eminim! Sabah 10'dan beri aynı vaziyette oturdum. Oturdum oturdum oturdum.  Ve kırmızı halıda yer alan ünlülerin yarısından çoğunun ağzında aynı cümle vardı : 'BIGBANG'ı dört gözle bekliyorum!.' Kırmızı halıda yer alacaklarına inanıyordum ama olmadı. Oysa arabalarının yola çıktığını bile duymuştuk. Daha sonra ödül töreninin açılışı için GD o gözlüğü, küpeleriiiiii, o saçlarıyla, o gömleğiyle boy gösterdi!! İnanır mısınız yine bakmaya kıyamıyordu insan!! Ellerim titredi heyecandan bir şeyler söyleyemedim,  yazamadım. Amerikadaki performanslarındaki rapini söyledi kısaca. Açılış yaptı ve Ailee'yi duyurdu.

Daha sonra bir süre oturdu kenarda çünkü alacağı bir ödül vardı. Bir ara el salladı kameralara, salon yıkıldı. Öylesine değerliydi!!! En İyi Erkek Grup Ödül'ü açıklandı ve akıllarda, gönüllerde BIGBANG'ten başkasının adı yoktu. Bastım çığlığı! GD tek çıktı sahneye, bu sefer salon bastı çığlığı! Öylesine yakışıklıydı ki anlatamam! Herkese teşekkür etti, VIP'lere teşekkür etti ve diğer kardeşlerinin sahne arkasında performansa hazırlandıkları için burada olamadıklarını söyledi. Şu cümleyi kurduğunda bile o performansa dair neler hayal etmiştim kafamda. Ve tekrardan 'iyi ki bilgisayar başındayım' dedim. Çünkü o an bile heyecandan ölebilirdim. Daha sonra GD kayboldu. Sahne arkasına geçti..

Daha sonra Guardian Angel Worldwide Performer ödülü için BIGBANG'ımın adı anıldı! Yine bir ödül almıştı canımıniçleri! Ama bu sefer sahneye hiçbiri çıkmadı. Epik High çıktı ve ödülü BIGBANG'ımın yerine alırken, 'Sahne arkasında, dehşet verici bir performans için hazırlanıyorlar.' dedi. Böyle bir şeyi hiç beklemiyordum. En azından ödülü alır tekrar dönerler sanıyordum ama hiç çıkmadılar. Ve o an performans için sabırsızlığın doruğuna ulaştım. Böylesine bir gizden sonra nasıl harika bir performans olacaktı karşımızda?! Kalbim dayanmayabilirdi!!!

Sonra GD 'En İyi Erkek Artist' ödülünü aldı. Ve bu sefer sahnedeydi. Tek başına yine sahneye çıkmıştı. Ama en başında saçları sarı iken burda kırmızıydı. Ve her zamanki aşırı karizması, tatlığı ile herkesi büyülüyordu. Salon çığlığı çoktan basmıştı. Ve diken diken olan tüylerimin ardından, bir damla yaş aktı gözlerimden. Çok gurur vericiydi!! Güzelce alkışlandı, konuşmasını yaptı ve tekrar sahne arkasında geçti!! GURUR DUYDUM GURUR!


VE EN SONUNDA 5 KRAL SAHNEDEYDİ! Öylesine güzeldi ki anlatamam, anlatmak istesem bile beceremem. Ekranda BIGBANG yazısını gördüğüme inanamadım. Sonra nefessiz izlemeye başladım. Çok mükemmeldi. Arkada o kadar kalmalarına değmişti. Bu çocuklar benim her şeyimdi ve onların sevgisinden dolup taşan bir kalbim vardı. Crayon ile harika bir giriş yaptılar. Hepsi birlikte söylediler. O an tüm her yer karanlık olmuş ve karşımda sadece 5 insan parlıyordu. O kadar güzel bir atmosferdeki ilk defa Hong Kong'ta bu kadar  olmayı çok istedim!! Tüm ünlüler de dahil tüm salon ayakta izledi, ayakta alkışladı performansı!! Daha sonra Fantastic Baby giriş yaptı. Öylesine özlemişim ki performansını bu şarkının! Mükemmellerdi ve hatta bu kelime bile az geliyordu!!
TAEYANG! O kafasındaki şapkasııı her zamankiiii cool hareketleriii ile öylesine hayran bıraktı ki kendisine!! BEBEĞİM BENİM MÜKEMMELDİN!


TOP! İlk gördüğümde direk gözlerine odaklandım. Daha sonra bir yere kaçamıyorsunuz zaten!! Pembe o kadar yakışmıştı ki :) KARİZMA KUZUM BENİM :))


DAE! Saçları çok güzel olmuştu, üstündeki ile o kadar uyumluydu ki ama yine de sesi ön plandaydııı. GÜLÜMSEYEN MELEĞİM :))

Beyazlar içinde prens gibiydi Panda :)) Twitter açtıktan sonra ilk defa karşımızdaydııı :)) O saçları bile yakışmıştı haha :D PANDAM BENİM :))

VE GD! O kırmızılar içinde, kırmızı saçları ile mükemmeldi. O takılarına özellikle bayıldım! LİDERİM BENİM :))


Ve bu da dillere destan performansın linki!!
Kısacası bugün bir kere daha gurur duydum canımıniçleri ile!! Teşekkürler YG Baba onları bir araya getirdiğin için ve şükürler olsun Allah'ım onları tanımama izin verdiğin için!

Yılın grubu BIGBANG olmuş neye yarar, gönlümün sultanı onlar ikeen!! ^__^

Bugün YG günüydü, bu MAMA YG içindi! Mükemmeldi. YG gurur duyuyorum seninle. Epik High'da bir sürü ödül aldı ve tabiki PSY'da!!

Yine ispatladık ki EN BÜYÜK VE EN İYİ YG!

4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş çingu bu, bak okurken yeniden çok pis gaza geldim! Bugün de bizim günümüz :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler çingu :) Ben de o anın heyecanıyla yazmıştım, okuyunca tekrar heyecanlanıyorum!! ^^ Hergün bizim günümüz olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. BIGBANG sahne şovu budur dedi ve altına imzasını attı. YG olmasa bu yılki MAMA geçen senekinin yanında sönük kalırdı muhtemelen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. O kadar gurur duydum ki anlatamam. BIGBANG için bekleyen ve izleyen birsürü birsürü insan vardı. Ve sırf onlar var diye bu kadar harikaydı MAMA! ^__^

      Sil