7 Kasım 2011 Pazartesi

Canlı canlı izleyemedim ama dualarım sürekli onlarlaydı!
Kazanacaklarından o kadar emindim ki, iple çektim dün geceyi!
Hiçbir başarının tesadüf olmadığını kanıtladı BIG BANG bize!
Onlar çok zor şartlarda kazandılar bu yarışı.
Liderimiz iğrenç bi komplo içindeyken, Daesung'u tekrardan hayata döndürmenin yollarını arıyorlardı..
Ödül aldıkları videoyu izlerken mutluluktan ağladım!
İşte o zaman anladım ki bu gurur bambaşka !
Bu çocuklar bambaşka, ölürüm bu çocuklara !
Onların hepsini bir arada gülerken görmeye o kadar açız ki!
Allah'ım hep böyle güzel geceler yaşatsın inşallah..
İlerde bu günleri birilerine anlatırken, mutluluk gözyaşları eşliğinde olacak !
6 yaşındaki kardeşim bile oy vermişti ve fanların, grubun, başarının, haketmenin sonucunda ödül bizde !


SİZİ ÇOK SEVİYORUM ŞAPŞALLAR!


V.I.P olmak ayrıcalıktır, dün gece bir kez daha anladık!



2 yorum:

  1. Sizi çok seviyorum şapşallar ahaha. :D Dün gece canlı izledim ve inanılmazdı. Öhöööm. Öyle harikaydı ki. Artık anlatacak kelime bulamıyorum. :D Hissettiklerimi görmek için bknz: Bir Delinin Hayal Dünyası. :D
    Ağladım, heyecanlandım, kahkahalar attım, titredim, gerildim. En çok da ağladım. Dae güldü, GD güldü! :D

    YanıtlaSil
  2. Çook seviyooruumm! Söylediğin kadar basit değiiiil. ^^ Ah ah bende canlı izlemek isterdim ama olsun ödül videosunu kaç kere izledim bilmiyorum. ^^ Dae güldü, GD aldı eline mikrofonu konuştu! Ah benim bitaneleriiiim. :)

    YanıtlaSil