16 Haziran 2012 Cumartesi

Su gibisin. ^_^


İçişine kurban. :)

Evet efendim! Ortalık yıkılıyor! Aslında şu olayı Koreli arkadaşlarıma anlatmaya çalıştığımda anlam veremiyorlar. SırmaSuCandır yazdım onlara 'What is Sırma' dediler bende 'Tae's Hair' dedim haha :D
Sonra müjde verirken 'Tae is drinking our water' diyorum! Ben öyle sevinince, kursağımda kalmasın diye 'woooah great!!' diyorlar. :D Öyle de canlarım işte..


Herkes duymuştur. Biricik kuzum Tae 'Sırma Su' içiyor. Vay efendim o suyu nereden buldu? Nasıl bulduğu önemli değil. Önemli olan lıkır lıkır1.5 litre su içmesi. :) Ve SırmaGrup farkında değil ama çok şanslılar. Dün gece twitter yıkıldı resmen. Böyle reklamı tonlarca para dökseler yapamazlardı hehe :D Tae şişeyi kaldırıyor, gösteriyor. Sırma Su içiyorum diyor resmen. ! :D

Tabi efendim ben boş durur muyum? Babama hemen bir koli Sırma Su aldırttım. Annem, 'delirdin sen' diyor. Delireceğim tabiki Tae içiyorsa o suyu, ben de deliririm ama mutluluktan. :D Olayı ülke olarak hatta VIP'ler olarak abarttığımızı düşünenler olabilir ama asıl ben onlara garip gözlerle bakıyorum. Bizler onların ağzından, 'Turkey' duymak için ölüyoruz ama onlar suyumuzu içiyorlar?! Bu haber ömür boyu sevinmelik açıkcası. :D

Aynı gökyüzünü paylaştığımız gibi aynı suları da içiyoruz. :D


Dedim ya dün gece twitter yıkıldı diye. Sağolsun bir abi başlattı tag'i. Hepsi harika tweetlerdi ama bazılarına çok içten kahkaha attım hem Tae'yi de kıskanmadım değil. :P İşte dün geceden en çok hoşuma giden tweetler!

Şimdi Bim Taeyang'ın içtiği Sırma Su'dan geldi diye afiş yazarsa şaşmayın burası Türkiye^^

Dur şu Sırma su şişesini atmayayım da evde doldurup buzluğa koyarım. -Taeyang

I'm not a Monster and #SırmaSuCandır. -Taeyang

Uludağ'ın zirvesinden Taeyang'ın midesine #SırmaSuCandır

Su gibisin, su gibisin @Realtaeyang akıp gider zaman sen gelmezsin.

Kore severlerin resmi içeceği #SırmaSuCandır


Veee SIRMA SU'dan tweet var!!

Hehe tabi seversiniz kuzumu, sayesinde ne reklamlar yaptınız. :P

12 yorum:

  1. Yavaş yavaş ele geçiriyoruz Kore'yi. Az kaldı hehe :P

    YanıtlaSil
  2. hehe kesinlikle öyle! :D Yorum için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. Gül'üm az daha ısrarla sırma yg ile anlaşma yapacak bak gör hehe, adamlara Big Bang'i ve Taeyang'i seviyoruz dedirttirdiniz ya :D Yakında bizde VIP'yiz diyecekler hehe

    YanıtlaSil
  4. Dün gece saat 2'de bile tweet atıyordum, artık öyle demek farz olmuştu :P İnsallah öyle bir şey olur. Ya da videodaki o bölüm için anlaşssalar da olur. Kuzum zaten reklam yapar gibi içiyor zaten. :D VIP'lik kolay mı öyle önce bi reklam filmi çeksinler sonra :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha haklısın canısı ya önce reklam filmi 6 tane isterim ama :D 1-Hepsi, 2-Taeyang, 3-TOP, 4-Daesung, 5-GD, 6-Seungri :zipir: ayy kız valla bu ısrarla yakındır yakın hissediyorum ben :D senin Korelilerde orda baskı yaptı mı tamamdır bu iş :D :P

      Sil
  5. haha İremim ya cok tatlısın :D Aynen aynen öyle tek reklam filmi doyurmaz :P Sırma Su sağolsun özel cevap verdi mutlu oldum ama tatmin olamadım haha :D İremim benim Koreliler bi ordu civarında. :D O kadar fazlalar. Artık beni birbirlerine aktarıyorlar, çünkü orayı fethetmişim gibi hepsi birbiriyle alakalı. :D Ben örgütlerim onları hehe :P

    YanıtlaSil
  6. Her ne kadar twitt lerin atıldığı akşam geç kalmışş olsam da çokk güzel bi etkinlikti. Taeyangcığımız sırma su içer de benim GÜL kankam içmez mi biz içmez miyiz bundan sonra SIRMA her daim bir numaradır. :) (Mine)

    YanıtlaSil
  7. İçmez miyim Mine'mmm ^__^ Bundan sonra hep SIRMA :P Teşekkürler kankacım ^^

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Hahahahah bir de onaylama koymuş, sanki seni tanımıyorum, başka yerden mesaj atamam.

    YanıtlaSil
  11. Kendine çok güveniyorsan ulaş bakalım. ^^

    YanıtlaSil