18 Haziran 2012 Pazartesi

Şekerci mi babanız sizin? ^^

Hahahaha :D
Önce bir güleyim dediiim. ^^
Yukarıda gördüğünüz fotoğraf bizim kuzuların, en sevimli, en tatlı halleri belki de :)
Dün gezinirken fotoğrafı gördüm, hemen kardeşime seslendim! Bir süre kendimize gelemedik. :D Ee efendim kim gelebilir ki hemen kendine? Şu halleriyle bile öyle tatlılar ki. :)
Her kareyi tek tek inceledik. :D Bunu yapan kimdir, nedir bilinmez ama kesinlikle harika yapmış! Bu kareleri tek tek yakalayanları da tebrik etmek gerekir ayrıca. :D
Söyleceğim şudur ki, 'endamınız yeter.' hehe :D

4 yorum:

  1. Hahhhahaha akşam akşam çok iyi oldu bu ! Yerim ben onları <3

    YanıtlaSil
  2. yaaa yorumum gitmemiş :(
    beybiler fazla tatlı gece gece iyi geldi. Şu tatlılıklara bak, şu halleri bile insanı kendinden geçiriyor hehehehhe :D :P özellikle Tae.nin 2.satır 2.sütunda ki resmine bittim :D çokk şapşal ^^ :D ne fanlar var yahu, çocuklar kendilerini bu halde görseler gülmekten ölürler :D

    YanıtlaSil
  3. haha iremiiiiim ^^ Valla hepsine çook güldüm. :D Aynen öyle onlarda görse eminiim cook gülerler. ^^

    YanıtlaSil