27 Ocak 2013 Pazar

VE SON~

Tam 1 sene önce 2 Martta başlamıştı dev gösteri. Yüreklerini ortaya koyan 5 melek ve başladıkları işi başarıyla sonlandıran 5 güçlü bilek.
Türkiye'ye gelmeleri için en içten dua ettiğimiz günler geride kaldı ve koskoca ALIVE TOUR bitti.Bir garip veda bu, içim buruk, ruhum üzgün, gözlerim dolu dolu, yüreğim ise gururla dolu..
Tıpkı dünyanın en önemli şeyini beklediğin yola saaylerce boş boş bakakalmak gibi can atıcı, bu dev gösteri içinde onları görememek. Ama yürekler sağlam, kulakların pası silindi, gözler bayram etti.
Hem bizzat o olağanüstü atmosfere girenlerden dinlendi 5 meleğimin inanılmaz gücü hem videolardan izlendi insanüstü güçleri. O kadar dayanamadı ki yüreğim bazen, sonraya erteledim, fotoğrafları, gelen videoları, haberleri..
O atmosferi anlatmaya çalışanların cümleleri yarım kaldı, nefesleri kesildi ve sadece bir cümle fısıldayabildiler geçip giden ü mükemmel saatlerin ardından 'BIGBANG ANLATILMAZ YAŞANIR!'. Çok zorlandılar, çok eğlendiler ve bütün kötü günleri kesin olarak geride bıraktırlar.
GüneyKore'de başladılar, 12 ülke gezdiler, 24 şehir..48 birbirinden harika konser verdiler ve tekrar Kore'de sonlandırdılar bu muhteşem gösteriyi. Onları sevenlerden güç aldıklarını söyleyen 5 mükemmel yürek, harika ezgilerini durmadan, dünyanın çoğu yerinde dillendirdiler.
Hüzünlerini söylemiyorlardı artık..Ve dediler ki 'WE'RE STILL ALIVE!'
Ve şimdi ise GURUR DUYUYORUM onlarla yine. Her yiğidin hakkı değil yaptıkları. En yiğit olan 5 canımıniçi ancak yapabilirdi böyle bir şeyi. 
Ve şüphesiz ki 'ONLAR' en en iyiler!
Gurur duyuyorum yeniden ve sonsuza kadar böyle olacak. 
BIGBANG'IM benim iyi ki aynı çağda yaşıyoruz. Ne mutlu bana..
Teşekkürler DAESUNG, T.O.P, TAEYANG, G-DRAGON, SEUNGRI!
MÜKEMMEL BİR İŞ ÇIKARDINIZ!
TEŞEKKÜRLER BİTMEYEN ENERJİNİZİ KİLOMETRELERCE ÖTELERDEKİ KALPLERE AKTARABİLDİĞİNİZ İÇİN!

Koskoca tur geçti ve ben size hala hasretim. Bitecek bu hasret ama az kaldı.


2 yorum:

  1. seninde bahsettiğin içimdeki o büyük burukluk 3 gündür benimle beraber ^^ Hasretimiz son bulacak mı?? ne diyeceğimi ne yazacağımı bilemiyorum... İyice dinlensinler ve bomba gibi VIP lerine geri dönsünler... Bize yaşattıkları onca güzel şey için onlara minettarım.. Paylaşımın için teşekkür ederim emeğine sağlık ^o^

    YanıtlaSil
  2. Tam da hissettiklerimi anlatan bir yazı olmuş, gerçekten. Bitmesine üzülmüştüm bende. ^^ Ama yine her zaman ki gibi bizi şaşırtarak daha da gelişerek dönecekler bunu da biliyoruz. *-*
    Sanırım birçok VIP'nin hislerine tercüman olan bir yazı bu, ellerine emeğine sağlık. ^.^
    Bu arada, kabul etmek istersen eğer mimlendin. ^^
    http://birdelininhayaldunyasi.blogspot.com/2013/02/yeni-bir-mim-liebster-blog-odulleri.html

    YanıtlaSil