14 Ağustos 2012 Salı

Bursa'nın Kore Temsilcisi'nden TUHO DAY!! ^^

Aslında Kore sevgim başladığında elimde avucumda 0 vardı. Ama zaman geçtikçe yeni fırsatlar geçti elime. ^^ Sadece müzikleriyle, ünlüleriyle, dizileriyle değil genel olarak ilgimi çekiyor. :) Hatrı sayılır, uluslararası bir sitede Kore için Bursa temsilciliği yapıyorum. Etkinlikler düzenliyorum. Ve bu sefer düzenleyeceğim etkinlik 'TUHO DAY' ! ^^ Efendim Tuho nedir diye soruyor olabilir ya da birkaçınız daha önce duymuş bile olabilir. Tuho Kore'nin ünlü bir
oyunudur. Geleneksel Chuseok'ta veya Yılbaşlarında oynanır.  
Ve genelde içki içmek için kullanılır. :D Ama tabiki Bursa'da düzenleyeceğim Tuho Day'de böyle olmayacak hehe :D Fotoğraftada gördüğünüz gibi okları 1.5-2 metreden o teneke kutunun içine sokmaya çalışıyorsunuz. 

Aman da aman Hanbok'lar içindeki Tuho oynayan kızlarımız çok eğleniyor gibi. :D Ben de ilk defa Tuho oynayacağım için çok heyecanlıyım. :D Geleneksel bir oyun olması daha da heyecanlandırıyor. O günden karelerde koyacağım kesinlikle. :) Ve malzemelerimiz Kore'den gelecek! ^^
Ayrıca daha önceden kraliyet ailelerinin bol bol oynadığı oyunlardan birisidir Tuho. ^^ 

Ve buda video. Çok eğlenceli bir oyun kesinlikle. Ama isabet ettirmede çok başarısızımdır sanırım yandım hehe :D




Bursa'da düzenleyeceğim Tuho Day'de ilk defa oynamak nasip olacak. :) 8 Eylül 
Yer : Nilüfer Japon Parkı. Gelebilecek olanları beklerim. ^^ Benim her türlü irtibata geçebilirsiniz. 

8 yorum:

  1. bende katılmak çok isterim bursa da oturuyorum :)eğer o gün bi işim olmazsa..
    şu japon parkı nerde acaba çok methini duydum da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çingum gelirsin inşallah! ^^ Adres : Eğitimciler caddesi. Erdek Sokak. No : 7/1 Nilüfer / BURSA ! ^^

      Sil
  2. Aha evimin oralardaymış:) İşim olmazsa izlemeye geleceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu sayfayı şans eseri buldum,bu haberi görüncede çok sevindim haliyle :) Bende katılmak isterim ama kimseyi tanımıyorum burda :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiç sorun olmaz efendim! Gül ben bak tanıştık bile :P Kesinlikle beklerim ^^

      Sil