30 Ağustos 2012 Perşembe

Evet Efendim! Türünüzün Son Örneğisiniz! :)

Evet! Düğünler, onlar, bunlar derken bir türlü vakit bulamadım bir şeyler yazmaya..Oysa o süre zarfı içinde harika şeyler oldu. En önemlisi 'ONE OF A KIND!' Klip hakkında çok şeyler yazıldı, çok güzel açıklamalar yapıldı. Ki böyle bir klipten sonra, stüdyo klibi nasıl çekilir herkes umarım görmüştür efendim. Gerçekten izlerken siz de büyülenmiyor musunuz?

Klipte o kadar çok anlam var ki..Kore'nin en iyi LİDER'inden beklendik hareketler bunlar aslında şaşmamak gerek. :) Geri geldiğine göre, ortalığı sallamak zorunda. Çünkü türünün tek örneği. :) Klibin en güzel hediyesi sonda, yeni yeni saçlarıyla, ağzını yüzünü yemek istediğiniz en tatlı hareketleriyle ve sushi dansından oluşturduğu kesitlerle görünen TAEYANG'tı. Annem bile görünce, 'Aa saçlarını değiştirmiş!' dedi. :D Çok ilgilendiğinden değil ama izlerken görünce en çok saçlarına dikkat ediyordu kuzunun. Benim için hepsi kabul hoş :) Ama bu da çok yakıştı, eski saçı da çook güzeldi. Herkes saçını değiştirsin değiştirsin dedi bakın noldu şimdi? :P Hem değiştirdi hem de harika bir klipte, şekerin yanında halt yiyeceği hareketlerle karşımıza çıktı. ^^
Hareketlere bir bakın haksız mıyım? :)
Ağzını yüzünü yerim senin!

Artık bilgisayar başında, heyecanla, durmadan, kimseyle, hiçbir şeyle ilgilenmeden klip, albüm, şarkı beklemem normal bizimkilere göre. :) Ama bu duygunun hissettirdiği şey, hiçbir olayda yok. Çünkü 'Kore'nin en iyi 5 insanı'ndan bir şeyler bekliyorsunuz ve karşınıza yine her şeyden farklı bir şeyin geleceğinden eminsiniz. Tepkilerinizi kontrol altına almanız çok zor. Neyse böyle işte efendim. Ben klibe bayıldım. Birbir G-Dragon görünüşü ile gözümüzü gönlümüzü açtı. Ve sesiyle kulaklarımızın pasını sildi. Şarkının da değişik bir havası var. Tabiki Heartbreaker ilk olduğu için, ilkler bambaşkadır.. :)
Ama kuzum bu şarkı için doğum gününde bile çalıştı. O yüzden emeğine sağlık en iyi LİDER! 

Klipteki kül tablası bile 4 milyarken, kimse çıkıp da bana çektiği basit stüdyo kliplerinden bahsetmesin efendim! :D



Klipte bambaşka G-Dragonlar gördük. Ama şu çocuklarla ilgilendiği bölümde yüzündeki gülümseme nasıl da çekimden, yapmacıklıktan habersiz. :) Nasıl içten.. 



Daha en başta 'It's just wild and young' derken kapılıyorsunuz ritme. :)

Ve bayılmadığım yeri kalmayan klipten yine bayıldığım bir sahne. G-Dragon burda tıpkı minicik bir çocuk gibiydi, gülümserken ve hareketleri... :)


Barbie bebeği bile kıskanan, küçücük kardeşinin artık onunla oynamasına izin vermeyenler burada mısınız? ^^

G-Dragon'un asıl yüzü 'At gözlüklerinizi' çıkarınca ortaya çıkar. Kocaman kalbi, başarıları, iyi niyeti :)

Binbir tür G-DRAGON demiştim. Çok haklıyım. Her karede farklı tarzlar. ^^

Böyle insanlarla aynı yüzyılda yaşadığım ve onları ailem gibi gördüğüm için ne mutlu bana. Ne şanslıyım :) Hırsı, başarıyı, gerçekten sevmeyi siz de öğrendim ben..

Böyle işte efendim. :) Bir şeyler karalamak istedim! O zaman;
Oppamız Korea STYLE! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder