19 Eylül 2011 Pazartesi

19 Eylül gelmiiişşş (=

Bugün 19 Eylül. Bugün benim doğum günüm.
Tamı tamına 16 oldum artık.
Forumlarda ben 16 dediğim halde 15 gözükmeyecek yaşım artık. =D
Hayatımda geçirebileceğim en güzel doğum günümü yaşadığım gün, belkide..
O kadar çok insandan tebrik aldım, kutlama aldım ki. Hepsi beni öyle mutlu etti ki..
Hayatta bazı şeylerden daha değerli olanlardan birisi de budur bence, hatırlanmak, değer verilmek..
İnsanların etrafında 'iyi ki doğdun' diyerek dönmesi ve size doğru kollarını açmış şekilde gelmesidir (=

Birbirinden farklı hediye aldım bugün ama buraya koyabileceğim, değişik olan ve benim için çok özel olan iki hediyeyi koymak istedim sadece. Bunlar benim için çok değerli..
Birisi dokunmaya kıyamadığım üzerinde LeeMin-ho ve Gül yazan mükemmell bardak, birisi baş ucumdan ayırmayacağım ama adını şuan hatırlamak için kendimi yırttığım halde hatırlayamadığım fotoğrafımı oluşturan logolu şey =D


Vee harikaa doğum günü partisiiii (=


Gülnihal'im, Reyhan'ım, Begüm'üm ve Mine'mdeeen olan bu mükemmeeelll hediye (=

Ve üzerinde LEE MİN HO yazan Meltem'imiiin çook değerli hediyesiii ^^


Çok güzeller dimi hehe (=


Bu kızlar benim canııım (=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder