18 Eylül 2011 Pazar

We Teach Love..

Sürekli adını gördüğüm ama bi türlü izlemeye fırsat bulamadığım filmi az önce bitirdim.
Yazdıklarımı yüzümdeki tebessümle yazıyorum o kadar güzeldi ki..

Başrollerini Kim Kyu Ri ve Ki Tae Young'ın paylaştığı filmimizin konusu;
Lee Jin Yi çiçeklerle uğraşan, çekingen bir kadındır. Çocukluğundan beri aşık olduğu Chul Woo'ya açılamamıştır. Ve bunun için çöpçatanlık şirketinden yardım ister (mi acaba?). Kwon Tae Joon ise bu şirketin başındadır ve Lee Jin Yi'ye sevdiği adamın dikkatini çekebilmesi için yardım etmeye çalışır. Sonra olaylar başlar. :) 
Buraya kadar çok normal gibi görünen, ve senaryosu basit gibi duran filmimizin sonunda hepiniz ' aa inanmıyorum, bunu nasıl anlamadım' gibilerinden birsürü cümle kuracaksınız.
Gerek kurgusu, gerek senaryosu ve ters köşe yapmasıyla beğeniyle izleyeceğiniz filmlerden.


Kesinlikle kaçırılmaması gerekir. Gerçekten çok beğenerek izledik. Ben ve kardeşim. Sonunda ağlamamak için kendimi zor tuttum. Mutlu son ama o kadar ince ayrıntılara yer verilmiş ki, bi yandan tebessüm ederken, bi yandan gözlerinizden yaşlar süzülecek. (=


Hiç bi sonda bu kadar şaşırmamıştım. İyi ki izlemişim..


Edit : Yang Jin Woo bu adamı sevdim. :D

2 yorum:

  1. Bende adını hep duymuş ama bir türlü izleyememiştim. Ama ilgimi çekti, bugün yarın izlerim. :D Güzele benziyor.^^

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle izlemelisin, çok güzel^^ Yorumlarını beklerim izledikten sonra (=

    YanıtlaSil