18 Eylül 2011 Pazar

Heartstrings..

Efendim ben bu diziyi çok bekledim. Öyle bekledim ki, iğrenç finalini bile içime sindirdim..

Park Shin Hye ve Jung Yong Hwa.
İçim de You're Beautıful'dan beri kalmış olan bi kin, bi doyumsuzluk, bi üzüntü vardı.
Hep ikisi olsun istedim, 2. oğlan damarım tutmuştu hem de fazlasıyla. =D

LeeShin klasik Kore dizimiz gereği zengindi, burnu havadaydı, başarılıydı, yakışıklıydı en önemlisi kızlar O'nun için yanıp tutuşuyordu. Stupid grubunda gitarist olarak yer alıyordu yani modern müzikle ilgileniyordu. =D
Kyu Won ise Gayegeum çalıyordu, dedesi önemli bir geleneksel müzik üstadı oldugu için torunununda izinden gelmesini istiyordu. Tatlı, şirin bi okadar da şapşaldı. =D Amenon adlı geleneksel müzik çalan grupta yer alıyordu.

Ve imkansızlıklar içinden doğan aşk.
Bilirsiniz esas oğlanımız ne kadar havalı, umursamaz gözükse de geçmişinde bi hüzün yatar. Bi derdi vardır.
LeeShin'imiz de tam böyleydi. Babası yoktu ve okulunda ki kendisinden yaşça büyük dans öğretmenine delice aşıktı.
Kyu Won'da başlarda, böylesine kendini beğenmiş olan çocuğa yavaş yavaş aşık olduğunu bilmiyordu tabi ki..

LeeShin ve ailesi, Kyu  Won ve dedesine komşu olunca  aşk kaçınılmaz oldu tabii. =D

O kadar çok sevdiğim bölüm vardı ki.. Ee iple çektiğim dizi olurda her saniyesini ayrı sevmez miyim? =D
LeeShin ve Kyu Won yanyana yürüyorlardı ve elleri sürekli birbirine çarpıyordu. LeeShin durur mu yapıştırır cevabı hehe =D 'Ellerimizin çarpışmasından çok rahatsız oldum, el ele tutuşalım' =D Ve daha niceleri..

OST'lardan hiç bahsetmiyorum bile. Bu zamana kadar dizi müziklerini beğenmediğim tek yapım olmadı zaten.(=  Kore'nin en güzel özelliklerinden birisi daha. Dizi müziklerini de, en az diziler kadar özeniyorlar kesinlikle. Hepsinin muhteşem olması, tesadüf olamaz^^
Hepsi ayrı güzel. Park Shin Hye'nin tatlı sesinden bi şarkı dinleyelim^^


Dizimiz CN Blue'mun bateristi MinHyuk ve FT Island'ın eski üyesi Won Bin'i de içinde bulundurdugundan fazlasıyla harika. Müzikal içerikli dizileri severim diyorsanız, durmayın^^

6 yorum:

  1. Won Bin! Won Bin'de birazcık ön planda olsaydı iyiydi. :D Ama Min Hyuk'a bayılmıştım. O unni deyişleri yok mu, hiç unutmayacağım onları. Şirin mi şirin, obur mu obur, harika bir bateristçi mi bateristçi, tatlı mı tatlı, saf mı saf. Daha ne olsun? :D
    Neyse Min Hyuk'dan bahsetmekten diğerlerine sıra gelmedi. İkinci kore dizimdir You're Beautiful ve doğal olarak Jung Yong Hwa'da, Kim Jeong Hoon'dan sonra en beğendiğim oyuncuydu. Tabii en başlarda, sonra diğerleri eklendi de. Aman uzatıyor muyum konuyu ne? :D
    Yong Hwa'ya ilk dizisinde üzülmüştüm. Heartstrings çıkınca havalara uçmuş, şimdi kavuşacaklar işte demiştim. Ve müziklerinin güzel olacağını da en baştan tahmin ediyordum. Dizi de kız üzüldükçe,Shin ona çektirdikçe üzülüyordum ama bir yandan da "oh be oğlum, çıkar şu kızdan ilk dizinin acısını" diyordum. :D
    Öyle işte. Çooook sevdiğim bir diziydi, finali çok uyduruk olsa da. :D

    YanıtlaSil
  2. Yaaa ruh ikizim olabilir misin ? =D
    MinHyuk'u çok iyi tanımlamışsın tabikide =D
    WonBin aynen öyle keşke daha ön planda olsaydı ama olsun az da olsa, kıyıdan, köşeden gördük. =D
    YAB benim 3. izledigim Kore dizim. Ve ilk 10'umda 2. sırada. YongHwa benim icinde özel olanlardan. =D

    Finali uyduruktu, kesinlikle. Kore bu ama (=

    YanıtlaSil
  3. Olabilirim tabii, neden olmasın? Konuşsak daha neler çıkacak kim bilir. :D Ya o Stupid grubunda ki diğer kişiyi de sevmiştim ben. Hoştu hani.^^ Hiç de gözümden kaçmaz. :P
    Benim üçüncüsü My Girl'dü. :D

    YanıtlaSil
  4. Konuşsak bence de neler çıkar kim bilir. =D
    Kesinlikle gerçek gruplardan farkı yoktu, tatlı üyeler falan. =D
    My Girl ilk göz ağrıııımm (=

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı bir diziydi harbiden o iğrenç finale bile katlandık yani zaten yakışıklı oppama neler yapmışlardı öyle saç baş dağınık ama o her haliyle yakışıklı doğuştan karizma:)

    YanıtlaSil
  6. Doğuştan karizma çok doğru. :)

    YanıtlaSil