29 Eylül 2011 Perşembe

Nasıl bir sevinçse..

Yaaa ben bu ülkeyi çok seviyoruuum. :D
İngiltere ve Amerika özentisi gençlerimiz varya hani, kendi benliklerini kaybedip onlara kendini adayan..
Ben Türklüğümle gurur duyarak aşığım bu ülkeye..
Onları sevmemin başında kardeş ülke olmamız geliyor zaten.. ^^
Coğrafya Hoca'mında dediği gibi ' Bu ülke bizim gibi bilinçli insanlar sayesinde gelişecek'. :)


Bugüün okuldan geldikten sonra zamanım vardı, bilgisayar başındaydım.
Bi ara dışarı çıktım, içeri gelirken dedem sana Kore'den mektup gelmiişş dedi. :D
Eve nasıl geldiğimi bilemiyorum. Sanırım ayakkabılarla daldım bilemiyorum yani. :D
Direk zarfıma sarıldım. Canım babacım erkenden eline geçmiş ama ancak yeni görebiliyor beni. :D
Hemen açmaya çalıştım. Heyecanla üstündeki çok ince ayrıntıyı kaçırıyordum. 
İkimizin adını somut bi şekilde yazmış, değişik bi şekilde yani. :D
Açıklayamıyorum ama fotoğrafta belli oluyor sanırım. :D 
Sonra altına da 'To: Minoz' yazmış. :D
Ya yeriim bu kızıı yaa. :D
İçine de düğüne giderken takabileceğim güllü bi toka koymuş ve 5 sayfa mektup yazmış. :D
Saçımdayken kardeşim çekti tokayı. :D İyi kötü görünüyor işte +_+

Köpeği varmış. Bangwol adı da. Fotoğrafını yollamış 2 tane ama tarayıcım olmadığından koyamıyorum buraya TT
Çekince de belli olmuyor. T_T


Kısacası her seferinde ilkmiş gibi heyecanlanıyorum.. 
Eun kamsahamnida ! ^^

2 yorum:

  1. 5 sayfa mektup ha.. Vay be. :D Senin adına sevindim. :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle! Çok teşekkürler canım benim ^^

    YanıtlaSil