12 Eylül 2011 Pazartesi

Hayallerimin Ülkesi'nden > Türkiyem'e ♥


Bugün Hayallerimin Ülkesi'nden 2. mektubum geçti elime.
Bilgisayar başındaydım annem bastı zile , 'Koş senin ülkenden mektup gelmiş' dedi. :D
Nasıl indiğimi bilmiyorum.
Oysa sadece 2. katta oturuyoruz. :D Demek ki bi kaç kat yukarda otursak inmek için yuvarlanma tekniği kullanacağım. lol :D

Mektubu aldım ve direk odama koştum.
O kadar sıkı kapatmışki, zor açtım. :D
İçinden 3 sayfa yazı çıktı.
Koskocaman Seoul yazmış. ♥
Ve birde özürünü yerleştirmiş.
'İlk mektubum olduğu için hediye gönderemedim üzgünüm, sana ulaşıp ulaşmayacağından endişeliyim' diye ^^

Ah benim canııım ne önemi var hediyenin, oraların havasının sinmiş oldugu kağıt parçaları en güzel hediye zaten. (=

F4'ten bahsetmiştim ve o da okullarında ki 4 öğretmene, yakışıklılıklarından ve yeteneklerinden dolayı F4 dediklerini söylemiş. :D Ya yeriimm ♥

Okul hayatından bahset demiş. Hiç sevmem ama sırf O'nun için bunu deneyeceğim. :D

AJİN kamsahamnida^^

2 yorum:

  1. Senin adına sevindim, ilk kore mektubumu aldığımda nasıl havalara uçtuğumu çok iyi hatırladığım için sevincini anlıyorum. :D Hoş bir olay tabii, insan kore hayranı olunca ve eline böyle bir şey geçince kendini kaybediveriyor. :D

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. =) İlk mektubum değildi ama ülke Kore olunca her seferinde ilk gibi heyecanlanıyor insan (=

    YanıtlaSil